اوه اوه!!!

یوهووووووووو...امروز خیلی عجیبه!نمی دونم کدوم حرفمو اول بگم؟!

 

«من امتحان تابعو کامل شدم»

       

 

آه...نمی دونین...از اول امسال تا حالا هیچکی نمره ی کامل تو ریاضی نگرفته...فقط خودم.............هوررررررررررررررراااااااااااااااااااا..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دبیرم یه برچسب زده رو برگم که نصف صفحه رو گرفته!(آقا به جون خودم من دوم دبیرستانمِ؛ولی دبیر ریاضیمون کلا به اونایی که نمرشون کامل بشه برچسب میده!دیوانس!)

ممکنه فک کنین که من عقده دارم...یا روانیم!در هر صورت نظرتون محترمه!!!

هه...دبیر تنبل فیزیک امروز امتحان نگرفت!شرط می بندم که دلیلش این بوده که حوصله نداشته سوال طرح کنه!تنبل ترین آدمیه که تا حالا دیدم!!به هر حال واسه ما که خوب شد،یه گند کمتر!

شیمی هم امتحان نگرفت!!!من از خوشحالی مردم دیگه!

امروز فاصله هم تموم شد...

حالا اینا رو ول کن،بریم سراغ یه شعر که مال مدرسمونه.یعنی بچه هایی که چند سال پیش اینجا درس می خوندن اینو سرودن:

ما فرزانگان فرزانگان فرزانگانیم                     ما مظهر قدرت توی کل جهانیم

                                  اینیم و آنیم و چنینیم و چنانیم                          

ما را چه به درس زیست شناسی؟                   از گربه و بز تا خرشناسی؟

ما را چه که گوش خر دراز است؟                 یا چشم وزغ همیشه باز است؟

لعنت به برادران سینوس،                          تانژانت و کتانژانت و کسینوس!

 



نظرات شما عزیزان:

محیا
ساعت20:32---21 بهمن 1392
اوّلش این بود :

همگی فِ، رِ، زِ، الف و نون، هِ، فرزانه هستیم

همگی دِ، یِ، واو، الف و نون، هِ، دیوانه هستیم

ما فرزانگان فرزانگان ...


پاسخ:مرسی از تذکرتون!


ابوالفضل
ساعت18:31---12 دی 1392
از شعرتونم خوشم اومد .

نمره ی تابع رو کامل ؟

خیلی کار کردید . توی مدرسه ما فقط من و کنار دستیم کامل گرفته بودیم تابع رو . حالا کدوم بخش تابع ؟ سوم یا دوم ؟
پاسخ:بیخی بابا!


فرزانه
ساعت10:38---12 دی 1392
بس که خرخونی عششششششششششششقم
پاسخ:اگه من خرخونم که...به سلامتی همه خرخونا!


zeinab.n
ساعت21:38---27 آذر 1392
یه پست جدید بذار دیگه!

خسم شد!

ینی انقد علاف شدم خودم خبر ندارم؟!
پاسخ:chishde?!


حمید
ساعت17:25---27 آذر 1392
سلام واقعا زشت نیست یه سری به ما نمیزنی

اگه دیگه بهت سر زدم
پاسخ:ای بابا...!


Zeinab.N
ساعت19:13---25 آذر 1392
خرخون بدبخت!آبروی هرچی فرزانگانیه بردی!

(کی به کی میگه! )

پ.ن1:

شکلکاش کمه!شکلک مورد نظرو تو مدرسه برات میرم!

پ.ن2:

اومدم گند بزنم به وبلاگت خخخخخخخخ
پاسخ:1:از شکلک زیاد خوشم نمیاد. 2:بخوای گند بزنی تایید نمی کنم!


حمید
ساعت16:21---22 آذر 1392
سلام مرسی که بهم سرزدی

بازم از این کارا بکن
پاسخ:خواهش میکنم!


صدف
ساعت21:49---17 آذر 1392
مثه خر ترامیسو خورده جو گیر شدی کاملا داری چرند میبافی!!!

شرط میبندم تو مسابقه از دانته هم ببری!!!

بابا یکم خونسرد باش تا قلبت از کار نیوفتاده!!

.

.

.

مبارکت باشه گلم نوش جونت!


پاسخ:خخخخخخخخ چه حالی داد کامل گرفتن از علیزاده!


negin
ساعت19:23---17 آذر 1392
چرا چرت میگی عزیزم؟؟؟!! مثلا به چیه من میخوای افتخار کنی؟؟؟!!! اصن چه ربطی به این قضیه داشت؟؟؟!!!
پاسخ:کلا گفتم!!!


حمید
ساعت17:15---17 آذر 1392
وبلاگ خوب و جالبی بود موفق باشی بازم به من سر بزن خوشحال میشم= DD
پاسخ:مرسی!


negin
ساعت14:25---17 آذر 1392
هه هه! فک کنم من بیشتر از خودت ذوق کردم!!! بهت افتخار میکنم


پاسخ:منم به تو افتخار میکنم!ها ها...چه ربطی داره؟!!


مهزیار
ساعت0:47---17 آذر 1392
سلام دوست خوبم....امیدوارم حالت خوب باشه....وبلاگت خیلی خوبه...خیلی حال کردم...به منم یه سر بزن....وبلاگ های من متفاوت هستش....امیوارم بهم سر بزنی.....ممنون
www.30yahpoosh.loxblog.com
www.electronic90.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 16 آذر 1392 | 23:34 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.